Naš je cilj i razlog stalnog poboljšavanja kvalitete usluge koju pružamo zadovoljstvo naših klijenata i posjetitelja. Svojim prijedlozima, prigovorima i pohvalama pridonosite ostvarenju još uspješnije suradnje, na čemu vam zahvaljujemo.
Smatrate li da vam je u poslovnom odnosu sa UniCredit leasingom povrijeđeno ili uskraćeno neko pravo, predlažemo da događaj/situaciju prvo pokušate riješiti u izravnom usmenom obraćanju zaposlenicima u poslovnicama. U većini slučajeva sporna situacija tako može biti riješena brzo i jednostavno na obostrano zadovoljstvo.
Ako niste dobili potrebna pojašnjenja u usmenom kontaktu sa zaposlenicima Leasinga ili se ne želite usmenim putem obratiti zaposlenicima, možete uputiti Leasingu pisani prigovor koji treba sadržavati najmanje:
Leasing će se očitovati u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora, osim ako je zakonskim propisom, za pojedinu uslugu propisan drugačiji rok. U slučaju da prigovor ne sadrži sve potrebne podatke za postupanje, od podnositelja prigovora zatražit će se njegova nadopuna.
Obavijest o načinu podnošenja prigovora
Izaberite jedan od načina kojim ćete nam uputiti svoje prijedloge, prigovore i pohvale!
Prijedlog, prigovor ili pohvalu možete poslati na adresu:
UniCredit Leasing Croatia d.o.o.
Podrška klijentima
Samoborska cesta 145
10000 Zagreb
Prijedlog, prigovor ili pohvalu možete uputiti na e-poštu
reklamacije_podrska@unicreditleasing.hr
Dođete li u bilo koju poslovnicu Leasinga vaš prijedlog, prigovor ili pohvalu mogu zabilježiti naši zaposlenici.
Ako niste dobili potrebna pojašnjenja u usmenom kontaktu sa zaposlenicima Leasinga ili im se ne želite obratiti usmenim putem, zaposleniku u poslovnici predajte pisani prigovor, a on će pisano potvrditi njegov primitak.